[:CA]Nou curs, noves il·lusions[:es]Nuevo curso, nuevas ilusiones[:]

[:CA]Amb l’inici del mes de setembre sembla que s’inaugura un nou curs. Nous propòsits, ganes de canvis, inici d’activitats, per molts, l’any comença de veritat l’1 de setembre en comptes de l’1 de gener. Per això, t’animo a que aquest sigui un any ple d’alegria. Poden reduir-te el sou, apujar-te l’iva i fins i tot acomiadar-te del treball, però l’únic responsable de la teva alegria ets tu. Et ve de gust que la cultivem junts? Per aquest motiu he posat en marxa una serie de cursos que persegueixen aumentar la teva confiança i així millorar també l’alegria. La novetat d’aquest curs és la incorporació d’un espai quinzenal per reduir l’ansietat i augmentar la confiança.

I segueixo oferint els clàssics cursos de comunicació que tant d’èxit tenen any rere any, a Abrera i Barcelona. Tant els cursos per millorar les nostres relacions, com aquells tallers on ofereixo algunes pinzellades, o els espais on aprendre a comunicar-nos millor en públic.

Sense olvidar-nos dels més petits ni dels que comencen a ser adults.

Vull desitjar-te un bon curs, molta força per afrontar els reptes que t’has proposat i recordar-te que la única inversió segura és aquella que fas en tu. És la única que mai et podran prendre.

Si necessites qualsevol cosa, ja ho saps, posa’t en contacte amb mi.

Feliç tornada,[:es]Con el inicio del mes de setiembre parece que se inaugura un nuevo curso. Nuevos propósitos, ganas de cambios, inicio de actividades, para muchos, el año empieza de verdad el 1 de setiembre en vez de el 1 de enero. Por eso, te animo a que este sea un año lleno de alegría. Pueden reducirte el sueldo, subirte el iva y hasta echarte del trabajo, pero el único responsable de tu alegría eres tu. ¿Te apetece que la cultivemos juntos? Por ese motivo he puesto en marcha una serie de cursos que persiguen aumentar tu confianza y así mejorar también la alegría. La novedad de este curso es la incorporación de un espacio quinzenal para reducir la ansiedad y aumentar la confianza.

Y sigo ofreciendo los clasicos cursos de comunicación que tanto éxito tienen año tras año, en Abrera y en Barcelona. Tanto los cursos para mejorar nuestras relaciones, como esos talleres que nos dan algunas pinceladas, o los espacios donde aprender a comunicarnos mejor en público.

Sin olvidarnos de los más pequeños, ni de los que empiezan a ser mayores.

Quiero desearte un buen curso, mucha fuerza para afrontar los retos que te has propuesto, y recordarte que la única inversión segura es esa que haces en ti mismo. Es la única que nunca te podrán arrebatar.

Si necesitas cualquier cosa, ya lo sabes, ponte en contacto conmigo.

Feliz vuelta,[:]

Isaac Palomares

Psicólogo sanitario (número de colegiado 24.677) y tengo una experiencia de 15 años dedicándome a la relación de ayuda. También estudié coaching y periodismo.

Escucha mi Podcast

También puedes escribirme: